Obchodní podmínky 

1. Výběr zboží

Na hlavní stránce našeho e shopu klikněte na kategorii, která nabízí Vámi požadovaný sortiment. Objeví se hlavní stránka zvolené kategorie s nabídkou vedoucí až k jednotlivým položkám. Kliknutím na vybranou položku se zobrazí veškeré informace k danému zboží včetně ceny.

Výběr zboží podle parametrů:

Na hlavní stránce našeho e shopu klikněte na podrobné vyhledávání a zvolte parametry Vašich požadavků. Klikněte na tlačítko "Hledej" a zobrazí se Vám veškerý sortiment odpovídající Vašemu požadavku.

2. Objednání zboží

Pokud jste se rozhodli některé zboží zakoupit - klikněte na tlačítko koupit. Poté se otevře stránka s údaji o objednaném zboží a formulářem, který musíte vyplnit pro úspěšné odeslání Vaší objednávky.

3. Platební možnosti

Máte možnost využít následující platební možnosti:

Dobírka - objednávku zaplatíte při převzetí zboží zaměstnanci České Pošty. (Netýká se výrobků ze ztuženého mramoru. Vzhledem k hmotnosti se doprava sjednává individuálně po dohodě se zákazníkem).

Bankovní převod - peníze můžete převést na náš účet po potvrzení, že je zboží skladem. Po odeslání objednávky se zobrazí veškeré nutné údaje k převodu peněz na náš účet. Po obdržení platby zboží ihned odesíláme.

Osobně - objednané zboží si můžete vyzvednout osobně v distribučním centru v Troubsku.

4. Odeslání objednávky

Po kontrole objednaného zboží a vyplnění veškerých potřebných údajů klikněte na tlačítko Odeslat. Tím je objednávka vyřízena. Během několika minut obdržíte email, který jste uvedli v objednávce s potvrzením Vaší objednávky.

Kdykoli během návštěvy našeho internetového obchodu nebo v průběhu nákupu si nebudete vědět rady, kontaktujte nás e-mailem: info@darky-dekorace.cz, faxem: +4200 54321 1144 nebo telefonicky:  +420 607 22 22 77. Na telefonní lince jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 10h do 15h. Rádi Vám poradíme.

5. Dodací podmínky

Zboží odesíláme do 3. pracovních dnů od obdržení objednávky (mimo plateb bankovním převodem, které jsou odesílány po připsání peněz na účet), pokud není objednané zboží skladem budeme Vás informovat o předpokládaném datu odeslání. V objednávce vždy prosím uvádějte nejzašší termín dodání pro případ kdyby Vámi objednané zboží nebylo skladem. Pouze pokud dojde k prodlení Vaší objednávky budeme Vás informovat emailem.

6. Reklamace

Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.darky-dekorace.cz poskytujeme záruku v délce 2 roky od data dodání zakoupeného zboží. V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací běžné v kamenných prodejnách a které jsou v souladu s platným obchodním zákoníkem resp. občanským zákoníkem. Pokud se Vám zboží nelíbi, můžete ho vrátit společně s reklamačním dopisemdo 14 dnů od převzetí. Mimo jiné musí dopis obsahovat číslo účtu, kam máme peníze za vrácené zboží zaslat. Vracíme peníze za zboží i Vámi zaplacené poštovné. V případě, že nevlastníte účet, 
zašleme peníze na Vaši adresu za poplatek 35,-Kč. 
 
 
 

Podrobný reklamační řád

  1. Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které zboží má při převzetí kupujícím nebo se vyskytnou v záruční době.
  2. Délka záruční doby vztahující se na veškeré námi nabízené zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím.
  3. Při uplatňování reklamace je kupující povinen prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího.
  4. Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží kupujícím.
  5. Při uplatnění reklamace vadného zboží je prodávající povinen prověřit, zda se opravdu jedná o vadu neodstranitelnou. Jestliže je vada neodstranitelná může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo kupujícímu vrátit plnou kupní cenu. Vše záleží na dohodě obou stran. Pokud je vada odstranitelná odstraní prodejce vadu na vlastní náklady. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od převzetí reklamace. V případě, že je vadná pouze část věci má prodávající právo na výměnu této součásti nikoli celé věci. Pokud se vada vyskytne opětovně případně se vyskytnou další vady poskytne prodávající slevu nebo vrátí kupní cenu případně zboží vymění.
  6. Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly u prodávajícího uplatněny během této lhůty. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou nemohl kupující zboží řádně užívat.
  7. V případě poškození zboží poštou či dopravcem je nutné zboží reklamovat při převzetí poškozeného zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí a to u dopravce či pošty. Po této době nebude přepravce brát na reklamaci zřetel. Při reklamaci budete potřebovat kompletní balení zásilky, doklad o koupi a OP. Následně nás informujte emailem a zašlete nám zápis o reklamaci. Náš pracovník Vás bude následně informovat o dalším postupu.  Poškození, které vzniklo během přepravy ke kupujícímu nelze reklamovat u prodávajícího z důvodu přepravních řádů a nařízení jednotlivých společností. Poškození vzniklé přepravou zboží, nemá povinnost prodávající hradit.

 7. Nevyzvednutí zboží v úložní době

Pokud objednavatel nevyzvedne zboží v úložní době a to bude vráceno zpět na naši adresu, porušil smluvní ujednání a souhlasí, tak s uveřeněním svých údajů v seznamu neseriózních zákazníků. 

8. Ochrana osobních dat 

Osobní data a další údaje, které uvedete v objednávce nebudou poskytnuta třetím osobám nebo subjektům.


 
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Google +
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© HustyTrika.Cz